Εδώ θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες τόσο για την αποτελεσματικότητα των on-line διαφημίσεων γενικά όσο και για διάφορα στατιστικά και έρευνες για το Internet στην Ελλάδα.
Πιστεύουμε ότι θα σας βοηθήσουν να επιβεβαιώσετε την ανάγκη για σύγχρονη παρουσία στο διαδίκτυο όσο και για τις "κρυφές πτυχές" της on-line προβολής!
Αποτελεσματικότητα Διαφημίσεων
Σύμφωνα με την IAB, η online διαφήμιση μεταξύ άλλων:
- Αυξάνει τη διάδοση του εμπορικού ονόματος (brand awareness)
- Παροτρύνει στη "δοκιμή" του προβαλλόμενου προϊόντος/υπηρεσίας
- Παροτρύνει τους πελάτες να αγοράζουν περισσότερα προϊόντα σε κάθε συναλλαγή
- Βελτιώνει την εικόνα της επιχείρησης στο κοινό
- Αυξάνει τις επαναλαμβανόμενες αγορές
- Κατακτά την εμπιστοσύνη του κοινού στη διαφημιζόμενη επιχείρηση/αυξάνει το βαθμό "εμπλοκής" του κοινού με το προβαλλόμενο προϊόν
- Παρέχει πλούσια online πληροφόρηση για το προβαλλόμενο προϊόν
- Παρέχει/βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών
- Μειώνει το κόστος του marketing
- Επιτρέπει τη δοκιμή διαφορετικών διαφημιστικών ιδεών
- Προωθεί την επιχείρηση μέσω προσφορών για προϊόντα ή υπηρεσίες
- Επιτρέπει την πρόσβαση σε κοινό-στόχο που με άλλα μέσα δεν θα ήταν προσβάσιμο
- Εντοπίζει τα ενδιαφέροντα και τις τάσεις των καταναλωτών
- Επιτρέπει τη διατήρηση των σημαντικότερων πελατών
- Αυξάνει την κίνηση στο δικτυακό τόπο που προβάλλει τη διαφήμιση
- Αυξάνει την αγοραστική κίνηση στα φυσικά καταστήματα της προβαλλόμενης επιχείρησης
- Βελτιστοποιεί την πρόσληψη εργατικού δυναμικού
Διαβάστε περισσότερα »