Menu
Προβολή στο iatronet.gr
Τελευταία Ενημέρωση: 25 Ιαν 2024

Έρευνες » e-metrics 2008

«Για ποιους λόγους χρησιμοποιείτε το internet;»



Χρήση Internet ανά φύλο



Χρήση Internet διαχρονικά

e-metrics 2008 - Οnline έρευνα για τη χρήση του Διαδικτύου

Η AGB Nielsen Media Research σε συνεργασία με τη Phaistos Networks, υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας και τη συνεργασία του IAB Hellas διεξήγαν για 5η συνεχή χρονιά την on line έρευνα "e-metrics" με σκοπό τη καταγραφή και την ανάλυση των συνηθειών - προτιμήσεων των ελλήνων χρηστών του διαδικτύου. Συμμετείχαν 97 δικτυακοί τόποι και η έρευνα διήρκησε λίγο περισσότερο από 1,5 μήνα.

Σκοπός της έρευνας μεταξύ άλλων, είναι να διερευνήσει:

Στην έρευνα συμμετείχαν 97 από τα δημοφιλέστερα ελληνικά sites. Επιλέχθηκαν sites με ποικίλο περιεχόμενο και με στόχο την κάλυψη του μεγαλύτερου ποσοστού των χρηστών στο ελληνικό διαδίκτυο.

Μερικά από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας:

Προφίλ Χρηστών
Οι χρήστες σε ποσοστό περίπου 69,2% συνδέονται στο internet από το σπίτι, ενώ παράλληλα έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν τα ποσοστά χρήσης του internet και στις μεγαλύτερες ηλικίες 45+. Επίσης παρατηρείται σημαντική αύξηση στην συχνότητα χρήσης του Inernet όπου τα ποστοστά των χρηστών που συνδέονται καθημερινά στο διαδίκτυο ανεβαίνουν από 93,9% το 2007 σε 95,8%.

Περιεχόμενο
Η κύρια χρήση του internet από τους συμμετέχοντες στην έρευνα είναι για αναζήτηση πληροφοριών (91,4%), για ενημέρωση θεμάτων επικαιρότητας (79,1%), για χρησιμοποίηση e-mail, chat ή messenger (67,2%), για θέματα που αφορούν την επαγγελματική τους ενασχόληση (61,4%), καθώς και για να «κατεβάσουν» μουσικά αρχεία ή software (57,8%).

Ενημέρωση
Οι χρήστες που συμμετείχαν στην έρευνα χρησιμοποιούν το internet ως κύρια πηγή καθημερινής ενημέρωσης σε ποσοστό 66,9%, όταν για την τηλεόραση το ποσοστό αυτό είναι 20,6%, ενώ για το ραδιόφωνο και τις εφημερίδες 7,4% και 4,6% αντίστοιχα.
Οι άνδρες προτιμούν το διαδίκτυο ως κύρια πηγή καθημερινής ενημέρωσης σε ποσοστό 70,1%, ενώ για τις γυναίκες το ποσοστό αυτό είναι 55,0%.
Ειδικότερα, τα θέματα για τα οποία ενημερώνονται οι χρήστες συχνότερα μέσω internet, είναι: οι πολιτικές ειδήσεις το 65,4%, για επιστήμη και τεχνολογία το 60,3%, τον καιρό το 58,7%, για αθλητικά το 51,6%, για οικονομία/χρηματιστήριο το 45,6% και κοινωνικά/καλλιτεχνικά το 26,8%.
Για απόκτηση πληροφοριών που αφορούν ζητήματα υγείας το internet χρησιμοποιείται συχνά από το 22,2% και περιστασιακά από το 57,3%.

Online διαφήμιση
Το 26,7% των συμμετεχόντων στην e-metrics θεωρεί ότι οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο είναι πολύ ευχάριστες ή ευχάριστες ενώ το 55,9% πρόσεξε τη διαφήμιση ενός προϊόντος που τους προσέλκυσε είτε μόνο στο internet είτε σ’ αυτό και σ’ άλλα μέσα.
Το 30,3% θεωρεί ότι η διαφήμιση στο internet επιτρέπει στο χρήστη να έρθει σε επαφή με προϊόντα και υπηρεσίες που δεν γνώριζε, το 34,3% θεωρούν ότι οι οnline διαφημίσεις είναι χρήσιμες αλλά κουράζουν το «σερφάρισμα» ενώ το 36,0% υποστηρίζει ότι η ύπαρξη διαφημίσεων στο internet ενισχύει την ανάπτυξη δωρεάν υπηρεσιών και περιεχομένου.

Σε σύγκριση με το 2007 έχουν αλλάξει:

Κατεβάστε την παρουσίαση των αποτελεσμάτων (.pdf format):

pdf format Έρευνα e-metrics 2008

pdf format Έρευνα e-metrics 2007

pdf format Έρευνα e-metrics 2006

Το επίσημο website της e-metrics

Μοιραστείτε το:

Επιστροφή στο iatronet.gr | Ταυτότητα | Επικοινωνία | Όροι Χρήσης | Προσωπικά Δεδομένα
© iatronet.gr 1999-2024 | Website by Theratron